D վիտամինն ու ձկան յուղն անարդյունավետ են քաղցկեղի եւ սրտային հիվանդությունների կանխարգելման գործում
D վիտամինը եւ պատիճով Օմեգա-3-ն անարդյունավետ են քաղցկեղի եւ սրտային հիվանդությունների կանխարգելման գործում: Այս մասին հայտնում է The New York Times-ը՝ վկայակոչելով այս ոլորտում խոշորագույն հետազոտությունը:
Նշվում է, որ վերջին տարիներին, ամերիկացիներից շատերի շրջանում նկատվում է D վիտամինով պատրաստուկների եւ ձկան յուղի դեղապատիճների պահանջարկ: Սրան նպաստել են հետազոտությունները, որոնցում նշվում էր, որ D վիտամինն ուղղակիորեն կապված է քաղցկեղի զարգացման հավանականության նվազման հետ, իսկ սննդակարգում ձկան ընդգրկումը՝ սիրտ-անոթային հիվանդությունների կանխարգելման հետ:
Մինչդեռ մեծահասակ մարդու օրգանիզմի վրա Օմեգա-3 չհագեցած ճարպաթթուների եւ D վիտամինի ազդեցության վերաբերյալ պատահական ընտրանքով կատարված նոր հետազոտությամբ հետաքրքիր արդյունքներ են ստացվել: Ըստ այդմ՝ դրանք մեծահասակ բնակչության շրջանում քաղցկեղով հիվանդացության մակարդակը չեն նվազեցնում, ինչպես նաեւ չեն ազդում սիրտ-անոթային հիվանդությունների, կաթվածների, սրտի նոպաների, ինչպես նաեւ սիրտ-անոթային հիվանդությունների հետեւանքով մահացության նվազեցման վրա:
Հետազոտությունը հրապարակվել է The New England Journal of Medicine ամսագրում:


















































Ավստրալուհու ամբողջ մարմինը բծերով և կապտուկներով է պատվել AstraZeneca-ով պատվաստվելուց հետո (լուսանկարներ)
Քթի հատուկ սփրեյը կարող է վերացնել սոցիալական հեռավորության անհրաժեշտությունը
Վաղուց հայտնի հակաբիոտիկը կարող է արդյունավետ հակաքաղցկեղային զենք լինել
Ինչու է բարձրանում շաքարն արյան մեջ
Սպիտակուցային համեղ ըմպելիքներ, որոնք կօգնեն նիհարել
Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Տուլայում ԱԹՍ հարվածի հետևանքով Wildberries-ի պահեստ է հրդեհվել
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Չուամենին և Կամավինգան գերադասում են մնալ Մադրիդում
«Նաիրի» կինոթատրոնը կներկայացնի իր վերանորոգված մուտքը. սպասվում է տոնական միջոցառում