Ձիթապտղի յուղը կարող է կանխել դեմենցիայի առաջացումը. գիտնականներ
Ձիթապտղի յուղը կարող է կանխել մարդու համար մահացու վտանգավոր ուղեղի տարիքային դեգրադացիայի պրոցեսը եւ դեմենցիայի առաջացումը: Այս մասին հայտնում են Lewis Katz School of Medicine at Temple University-ի (ԱՄՆ) մասնագետները:
Annals of Clinical and Translational Neurology-ում հրապարակված նրանց հետազոտությամբ պարզվել է, որ ձիթապտղի յուղի կանոնավոր օգտագործումը գլխուղեղի կոգնիտիվ ֆունկցիաների վրա բարենպաստ է ազդում եւ նվազեցնում է Ալցհեյմերի հիվանդության առաջացման հավանականությունը:
Գիտնականների կարծիքով` ձիթապտղի յուղի բաղադիչներն ակտիվացնում են աուտոֆագիան: Աուտոֆագիան բջիջների կողմից սեփական բաղադրամասերի վերամշակումն է, որի արդյունքում դրանք մաքրվում են վնասակար «աղբային» միացություններից: Նրա ակտիվությունից եւ որակից է կախված մարդու առողջական վիճակը եւ երկարակյաց լինելու հավանականությունը:
Հետազոտողների խոսքով` իրենց փորձերը կատարել են դեռեւս միայն առողջ մարդկանց վրա, սակայն արդեն փորձեր են ծրագրվել, որոնց կմասնակցեն ուղեղի համար կործանարար հիվանդություններով տառապող մարդիկ: Գիտնականները ենթադրում են, որ ձիթապտղի յուղը կարող է օրգանիզմի վրա ազդել ոչ միայն որպես Ալցհեյմերի հիվանդության կանխման միջոց, այլեւ որպես դրա դեմ դեղ:
Ավելի վաղ կատարված հետազոտությունները ցույց են տվել, որ ձիթապտղի յուղը հիդրոկսիտիրոզոլ է պարունակում, որը որոշակի ազդեցություն է ունենում լյարդի, սրտի եւ գլխուղեղի վրա` օրգանները պաշտպանելով ոչ առողջ սնունդի հետեւանքների հետ կապված քայքայումից:


















































Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Տուլայում ԱԹՍ հարվածի հետևանքով Wildberries-ի պահեստ է հրդեհվել
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Չուամենին և Կամավինգան գերադասում են մնալ Մադրիդում
«Նաիրի» կինոթատրոնը կներկայացնի իր վերանորոգված մուտքը. սպասվում է տոնական միջոցառում