Որ սննդակարգն է նվազեցնում կաթնագեղձի քաղցկեղից մահանալու վտանգը
Գիտնականները պարզել են, թե որ սննդակարգն է նվազեցնում կաթնագեղձի քաղցկեղից մահվան վտանգը: Համաձայն մի խումբ գիտականների հետազոտության՝ կրծքի քաղցկեղի դեպքում օրգանիզմի վրա դրական ազդեցություն ունի ցածր յուղայնությամբ դիետան: Ծավալուն աշխատանքի արդյունքները կներկայացվեն ընթացիկ տարվա հունիսի 2-ին Չիկագոյուն Կլինիկական ուռուցքաբանության ամերիկյան միության ամենամյա ժողովի շրջանակներում:
8.5 տարի տեւած հետազոտության մեջ ներգրավվել են 50-79 տարեկան 48 835 առողջ կանայք: Փորձարկվողները բաշխվել էին երկու խմբի: Առաջին խմբի կամավորները կրճատել էին յուղոտ սննդի օգտագործումը ընդհանուր օրվա նորմայից մինչեւ 20 տոկոսով՝ ընդ որում՝ ավելացնելով օգտագործվող մրգերի, բանջարեղենի եւ հացահատիկային կուլտուրաների քանակը: Երկրորդ խմբի մասնակիցները որեւէ փոփոխություն չէին կատարել իրենց սովորական սննդակարգում:
Հետազոտության ավարտից հետո հաստատվել էր, որ, չնայած կրծքագեղձի քաղցկեղի քանակը երկու խմբերում էլ հավասար էր, առաջին խմբի մասնակիցների մոտ ցանկացած պատճառով մահվան վտանգը ցածր էր 35 տոկոսով՝ ի տարբերություն վերահսկող խմբի: Բացի այդ, հետազոտության ավարտից 20 տարի անց առաջին խմբի կանանց շրջանում կրծքագեղձի քաղցկեղից մահանալու վտանգը 21 տոկոսով ցածր էր:
Լոս Անջելեսի Հարբոր-ՈՒԿԼԱ բժշկական կենտրոնից բժիշկ Ռոուեն Հլեբովսկին ընդգծել է ստացված արդյունքների կարեւորությունը: Նշվում է, որ այդ ռանդոմացված կլինիկական հետազոտությունը ցույց է տալիս կապը չափավոր սննդի եւ կրծքի քաղցկեղից մահվան վտանգի միջեւ:
Գիտնականները պատրաստվում են շարունակել հետազոտությունները՝ ուշադրությունը կենտրոնացնելով երկու խմբերի մասնակիցների արյան փոփոխությունների վրա:


















































Ավստրալուհու ամբողջ մարմինը բծերով և կապտուկներով է պատվել AstraZeneca-ով պատվաստվելուց հետո (լուսանկարներ)
Քթի հատուկ սփրեյը կարող է վերացնել սոցիալական հեռավորության անհրաժեշտությունը
Վաղուց հայտնի հակաբիոտիկը կարող է արդյունավետ հակաքաղցկեղային զենք լինել
Ինչու է բարձրանում շաքարն արյան մեջ
Սպիտակուցային համեղ ըմպելիքներ, որոնք կօգնեն նիհարել
Ես «Հայփոստի» վերջին առնվազն 10 տարվա ամենացածր աշխատավարձ և պարգևատրում ստացած տնօրենն եմ. Հայկ Կոն...
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Չժաո Լեցզին շնորհավորել է Ռուբեն Ռուբինյանին ԱԺ նախագահ ընտրվելու կապակցությամբ
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Սաակաշվիլիի կուսակցությունը վերափոխման է ենթարկվում