Շաբաթական վեց րոպե ցատկելը կօգնի օստեոպորոզի զարգացման կանխմանը
Շաբաթական ընդամենը վեց րոպե ցատկելը կարող է ամրապնդել տարեցների ոսկորները եւ նվազեցնել օստեոպորոզի զարգացման հավանականությունը: Այսպիսի եզրակացություն են կատարել Manchester Metropolitan University-ի մասնագետները:
Հետազոտությանը ներգրավվել է 50 տարեկան 14 կին: Նրանք պետք է մեկ անգամ ցատկեին յուրաքանչյուր 4 վայրկյանը մեկ, այնուհետեւ՝ յուրաքանչյուր 15 վայրկյանը մեկ: Պարզվել է, որ շաբաթական 3 անգամ ընդամենը 30 ցատկը բավական է օստեոպորոզի զարգացման հավանականությունը նվազեցնելու համար: Ընդ որում՝ առավել արդյունավետ են եղել այն ցատկերը, որոնք ուղեկցվել են ձեռքերի թափահարմամբ:
Գիտնականները ուշադրություն են դարձնում նաեւ այն հանգամանքի վրա, որ ցատկերի կատարումը տարեկան 2 տոկոսով մեծացնում է ոսկորների հանքանյութային խտությունը: 30 ցատկի կատարման համար պահանջվում է ընդամենը 2 րոպե, ինչն այս վարժությունը մատչելի է դարձնում նրանց համար, ովքեր ժամանակի պակասի խնդիր ունեն:
Հետազոտությունը հրապարակվել է Journal of Electromyography and Kinesiology ամսագրում:


















































Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Տուլայում ԱԹՍ հարվածի հետևանքով Wildberries-ի պահեստ է հրդեհվել
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Չուամենին և Կամավինգան գերադասում են մնալ Մադրիդում
«Նաիրի» կինոթատրոնը կներկայացնի իր վերանորոգված մուտքը. սպասվում է տոնական միջոցառում