Ընկույզը կանխում է սրտի հիվանդությունը
Սիրտ-անոթային հիվանդությունները ամբողջ աշխարհում հանդիսանում են մահացության հիմնական պատճառ: Չինաստանի Խուա Չժունի գիտության և տեխնոլոգիայի համալսարանի և Հարվարդի հանրային առողջության դպրոցի հետազոտությունները ցույց են տվել, որ ընկույզի օգտագործումը կարող է գրեթե մեկ երրորդով նվազեցրել սրտի հիվանդությունները, հայտնում է The Huffington Post-ը:
Հիմնվելով նախկին հետազոտությունների տվյալների վրա` փորձագետները պարզել են ընկույզի ամենօրյա չափաբաժինը 28-29%-ով նվազեցրել է սիրտ-անոթային հիվանդությունների ռիսկը: Բացի այդ, այլ հիվանդություններից մահացության վտանգը նույնպես նվազել է 17%-ով: Ընկույզը միայն փոքր ազդեցություն ունի շաքարախտի և ինսուլտի զարգացման վտանգի առումով:
Ընկույզը պարունակում է վիտամիններ, հանքային նյութեր և հագեցած ճարպաթթուներ, որոնք նվազեցնում են խոլեստերինի մակարդակը և օրգանիզում կատարվող բորբոքումները: Ավելի վաղ Հարվարդի հանրային առողջության դպրոցն անց էր կացրել հետազոտություն ենթաստամոքսային գեղձի քաղցկեղի վրա ընկույզի ազդեցության վերաբերյալ: Շաբաթական երկու անգամ և ավելի հաճախ մի բուռ ընկույզ կերած կանանց մոտ ենթաստամոքսային գեղձի քաղցկեղի զարգացման հավանականությունը 35%-ով ցածր է եղել ընկույզ չօգտագործողների համեմատ:


















































Ավստրալուհու ամբողջ մարմինը բծերով և կապտուկներով է պատվել AstraZeneca-ով պատվաստվելուց հետո (լուսանկարներ)
Քթի հատուկ սփրեյը կարող է վերացնել սոցիալական հեռավորության անհրաժեշտությունը
Վաղուց հայտնի հակաբիոտիկը կարող է արդյունավետ հակաքաղցկեղային զենք լինել
Ինչու է բարձրանում շաքարն արյան մեջ
Սպիտակուցային համեղ ըմպելիքներ, որոնք կօգնեն նիհարել
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Կասեցվել է «Օստ»-ի երկու արտադրատեսակների արտադրությունը
Տուլայում ԱԹՍ հարվածի հետևանքով Wildberries-ի պահեստ է հրդեհվել
Չուամենին և Կամավինգան գերադասում են մնալ Մադրիդում