Վիտամին D-ի պակասը կարող է մահացու վտանգավոր լինել
Հայտնի է, որ վիտամին D-ի աղբյուրն արևն է, և շվեդական ցուրտ ու ամպամած եղանակը վտանգավոր է մարդկանց համար: Այս մասին հայտնել են Շվեդիայի Sahlgrenska ակադեմիայի աշխատակիցները:
Գիտնականները 8 տարի հետազոտություն են անցկացրել 2800 շվեդ տղամարդկանց շրջանում: Անալիզները ցույց են տվել, որ նրանց արյան բաղադրության մեջ վիտամին D-ի չափը փոփոխության է ենթարկվել`կախված սեզոնից: Այն նվազագույնին է հասել հատկապես ձմռանը: Այս մասին գրում է Газета.Ru-ն:
Ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ մահացության հավանականությունը վիտամին D-ի պակաս ունեցողների մոտ ավելի մեծ է:
Նշենք, որ վիտամին D-ն օրգանիզմում կարելի է ավելացնել արևի տակ ժամանակ անցկացնելով կամ ձուկ, կաթնամթերք, ձվի դեղնուց, սունկ և այլ սնունդ օգտագործելով:


















































Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Տուլայում ԱԹՍ հարվածի հետևանքով Wildberries-ի պահեստ է հրդեհվել
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Չուամենին և Կամավինգան գերադասում են մնալ Մադրիդում
«Նաիրի» կինոթատրոնը կներկայացնի իր վերանորոգված մուտքը. սպասվում է տոնական միջոցառում