Դարչինը կարող է չեզոքացնել յուղոտ սննդի հասցրած վնասը. գիտնականներ
Դարչինը կարող է օգնել չեզոքացնել օրգանիզմին յուղոտ սննդի հասցրած վնասը: Այս մասին նշված է նոր հետազոտությունում, որի արդյունքները ներկայացվել են American heart Association-ի համաժողովի ընթացքում:
Մասնագետները հետազոտություն են անցկացրել առնետների մասնակցությամբ, որի ընթացքում կրծողներին 12 շաբաթ շարունակ յուղոտ մթերքներով են կերակրել: Որոշների ուտելիքին նաեւ դարչին են ավելացրել: Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ դարչինը դանդաղեցրել է ճարպի կուտակման պրոցեսը եւ նվազեցրել սրտի հիվանդությունների առաջացման վտանգը:
Դարչին օգտագործած առնետներն ավելի քիչ են կշռել, նրանց արյան մեջ շաքարի, ինսուլինի եւ ճարպերի մակարդակն ավելի քիչ է եղել, քան դարչին չստացած կրծողների մոտ: Նրանց օրգանիզմում նաեւ ավելի շատ հակաօքսիդանտներ եւ հակաբորբոքային մոլեկուլներ են եղել:
Ավելի վաղ անցկացված հետազոտությունները նույնպես ցույց են տվել, որ դարչինն օգտակար է առողջության համար: Ուսումնասիրություններից մեկի համաձայն՝ դարչինը բարելավում է նոր բան սովորելու ունակությունը, ուղեղը պաշտպանում դեմենցիայից եւ Պարկինսոնի հիվանդությունից: Բացի այդ՝ Արիզոնայի համալսարանի մասնագետները պարզել են, որ դարչնի ալդեհիդը (միացություն, որը դարչնին յուրահատուկ համ ու հոտ է տալիս) օգնում է հաղթահարել հաստաղիքի քաղցկեղը:


















































Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Տուլայում ԱԹՍ հարվածի հետևանքով Wildberries-ի պահեստ է հրդեհվել
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Չուամենին և Կամավինգան գերադասում են մնալ Մադրիդում
«Նաիրի» կինոթատրոնը կներկայացնի իր վերանորոգված մուտքը. սպասվում է տոնական միջոցառում