Գիտնականները նշել են ընդհատումներով քաղցելու օգուտի մասին
Ընդհատումներով քաղցելը բարելավում է կոգնիտիվ ունակությունները եւ ավելացնում կյանքի տեւողությունը։ Այս մասին տեղեկացնում են Ծերացման խնդիրների ազգային ինստիտուտի (ԱՄՆ) մասնագետները, որոնց նոր հետազոտությունը հրապարակվել է The New England Journal of Medicine ամսագրում։
Գիտնականների խոսքով՝ կալորիաների սահմանափակումը սննդի որակը պահպանելով, նվազեցնում է տարբեր հիվանդությունների առաջացման վտանգը։ Բացի այդ, մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ սնվելու նման ռեժիմը օգուտ է բերում ուղեղի առողջությանը. սնվելու ընդհատումներին բջիջների ադապտիվ ռեակցիան բարձրացնում է սթրեսը հաղթահարելու եւ հիվանդություններին դիմակայելու կարողությունը։
Ինչպես նշում են մասնագետները, կալորիաների դեֆիցիտի ժամանակ օրգանիզմն սկսում է հին, չգործող բջիջները վերածել գլյուկոզայի, որը օգտագործվում է էներգիա արտադրելու համար։ Բացի այդ, օրգանիզմն սկսում է էներգիա ստանալ ճարպային բջիջներից, ինչը հանգեցնում է սիրտ-անոթային համակարգի եւ հենաշարժողական ապարատի բեռնվածության նվազմանը։
Հետազոտողների խոսքով՝ ընդհատումներով քաղցելը նվազեցնում է ճարպակալման եւ դիաբետի առաջացման ռիսկն անգամ ավելի շատ, քան ցածր կալորիականությամբ դիետան։


















































Ես «Հայփոստի» վերջին առնվազն 10 տարվա ամենացածր աշխատավարձ և պարգևատրում ստացած տնօրենն եմ. Հայկ Կոն...
Քնած մարդկանց առավոտվա ժամը 06.00-ին դուբինկեքով սատկացնելը համարում եք նորմալ, սա խնդիր է. Ռուբինյա...
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Արիանա Գրանդեն որոշել է ժամանակավորապես հեռանալ հանրային տեսադաշտից
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Չժաո Լեցզին շնորհավորել է Ռուբեն Ռուբինյանին ԱԺ նախագահ ընտրվելու կապակցությամբ
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը