Հապալասը կարող է նվազեցնել սրտի կաթվածի հավանականությունը
Մեծ Բրիտանիայից եւ ԱՄՆ-ից գիտնականները հետաքրքիր հայտնագործություն են կատարել. օրական ընդամենը 150 գրամ հապալասի գործածումը կարող է 15 տոկոսով նվազեցնել սիրտ-անոթային հիվանդությունների զարգացման հավանականությունը:
Հետազոտությանը մասնակցել է 50-ից մինչեւ 75 տարեկան 138 մարդ, որոնք տառապել են ավելորդ քաշով եւ մոտաբոլիկ համախտանիշով: Փորձարկվողներն ամեն օր պետք է ուտեին 150-ական կամ 75-ական գրամ հապալաս: Առանձին խմբում ընդգրկված կամավորները գործածել են պլացեբո, որոնք արտաքուստ հատապտուղներին նման էին:
Պարզվել է, որ օրական 150 գրամ հապալասի գործածումը դրական է անդրադառնում արյան շրջանառության եւ անոթների ամրության վրա: Ընդ որում՝ դրական արդյունքը գնահատվում է 12-15 տոկոսի սահմաններում: Ուշագրավ է, որ հապալասի ավելի փոքր չափաբաժնի գործածումը փորձի մասնակիցների առողջության վրա ոչ մի ազդեցություն չի ունեցել:
Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են American Journal of Clinical Nutrition ամսագրում:


















































Ես «Հայփոստի» վերջին առնվազն 10 տարվա ամենացածր աշխատավարձ և պարգևատրում ստացած տնօրենն եմ. Հայկ Կոն...
Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Չժաո Լեցզին շնորհավորել է Ռուբեն Ռուբինյանին ԱԺ նախագահ ընտրվելու կապակցությամբ
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Սաակաշվիլիի կուսակցությունը վերափոխման է ենթարկվում