Գիտնականներն առաջարկել են արյան բարձր ճնշման դեմ պայքարի պարզ միջոց
Բետա-հիդրօքսիյուղային թթու պարունակող բիոհավելումներն օգնում են հիպերտենզիայի դեմ պայքարին, որը կարող է առաջացնել ծանր սիրտ-անոթային հիվանդություններ: Նույնիսկ պարտադիր չէ այդ հավելումներն ընդունելու ֆոնին նատրիումի գործածումը նվազեցնել կամ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը մեծացնել: Այս մասին նշում են The University of Toledo-ի (ԱՄՆ) գիտնականները:
Բետա-հիդրօքսիյուղային թթուն կարբոնային հիդրօքսիթթու է, որը ճարպաթթուների մետաբոլիզմի ժամանակ սինթեզվում է լյարդում: Այս միացության արտադրումը կախված է որոշակի արտաքին գործոններից:
Cell Reports ամսագրում հրապարակված հետազոտության շրջանակում գիտնականները ցույց են տվել, որ օրգանիզմ ստացվող մեծ քանակությամբ աղը օրգանիզմում բետա-հիդրօքսիյուղային թթվի մակարդակը նվազեցնում է: Սակայն բետա-հիդրօքսիյուղային թթվի սինթեզն ակտիվանում է օրգանիզմ ստացվող կալորիաների սահմանափակման եւ ֆիզիկական վարժությունների մեծացման դեպքում, ինչը բերում է զարկերակային ճնշման նվազման:
Գիտնականների ենթադրությամբ՝ բետա-հիդրօքսիյուղային թթուն ճնշումը նվազեցնում է: Նրանք սկսել են առնետներին 1,3-բուտանդիոլ տալ, որը լյարդում վերափոխվում է բետա-հիդրօքսիյուղային թթվի: Փորձի արդյունքները ցույց են տվել, որ փորձակենդանիների մոտ հիպերտենզիայի հետ կապված երիկամների բորբոքումը նվազել է:
Հետազոտողները նախատեսում են հաստատել, որ արյան բարձր ճնշմամբ մարդկանց մոտ դիտվում է բետա-հիդրօքսիյուղային թթվի դեֆիցիտ: Նրանք նաեւ պատրաստվում են որոշել, թե հիպերտենզիայի բուժման համար որքան բետա-հիդրօքսիյուղային թթու է անհրաժեշտ, եւ միացությունն արդյոք կարող է վնաս հասցնել մյուս օրգաններին:
Այս ամենից հետո կլինիկական փորձարկում կանցկացվի, որի ժամանակ բետա-հիդրօքսիյուղային թթու ստացող մարդկանց վիճակը կհամեմատվի պլացեբո ստացող մարդկանց տվյալների հետ:


















































Կասեցվել է «Ծիրան» սուպերմարկետում գործող հացի արտադրամասի գործունեությունը՝ սանիտարական խախտումների...
Տուլայում ԱԹՍ հարվածի հետևանքով Wildberries-ի պահեստ է հրդեհվել
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
ԵԱՏՄ-ի արտոնյալ առևտրային գործընկերների թիվը կավելանա․ անդամ երկրներն առանցքային փաստաթղթեր են ստորա...
Վահագն Ալեքսանյանն ընտրվեց Ազգային ժողովի նախագահի տեղակալ
ԲՏԱ նոր փոխնախարարը սովորել է Նիդերլանդներում
Կասեցվել է «Օստ»-ի երկու արտադրատեսակների արտադրությունը
Չուամենին և Կամավինգան գերադասում են մնալ Մադրիդում