Սուրճը նվազեցնում է լյարդի քաղցկեղի ռիսկը
Մեծ Բրիտանիայի գիտնականները ուսումնասիրության արդյունքում պարզել են, որ սուրճ չխմող մարդկանց համեմատ, օրական մեկ բաժակ խմողները քաղցկեղի զարգացման 20%-ով ցածր ռիսկ ունեին։ Օրական երկու բաժակ խմողները՝ 35%-ով ցածր ռիսկ, իսկ օրական հինգ բաժակ խմողները՝ 50%-ով ցածր։ Առանց կոֆեինի սուրճի պաշտպանիչ ազդեցությունը պակաս արտահայտված էր, բայց դեռևս հստակ։ Գիտնականները այս և այլ արդյունքների մասին հայտնել են BMJ Open-ում հրապարակված հոդվածում։
«Ենթադրվում է, որ սուրճն ունի առողջության համար մի շարք օգտակար հատկություններ, և այս վերջին ապացույցները ենթադրում են, որ այն կարող է զգալի ազդեցություն ունենալ լյարդի քաղցկեղի առաջացման ռիսկի վրա», - ասել է հետազոտության առաջատար հեղինակ Օլիվեր Քենեդին։ «Մենք չենք առաջարկում, որ բոլորը սկսեն օրական հինգ բաժակ սուրճ խմել։ Անհրաժեշտ են ավելի շատ հետազոտություններ կոֆեինի հետ կապված հնարավոր վնասի վերաբերյալ։ Կան նաև ապացույցներ, որ դրա օգտագործումից պետք է խուսափել որոշակի խմբերի, օրինակ՝ հղի կանանց մոտ»։
«Մենք ցույց ենք տվել, որ սուրճը դեղաչափից կախված ձևով նվազեցնում է ցիռոզի և լյարդի քաղցկեղի առաջացումը», - ավելացնում է ուսումնասիրության համահեղինակ պրոֆեսոր Պիտեր Հեյսը: «Նախկինում ցույց է տրվել, որ սուրճը նվազեցնում է բազմաթիվ այլ պատճառներից մահվան ռիսկը: Մենք ցույց ենք տվել, որ չափավոր քանակությամբ սուրճը կարող է լինել գերազանց բնական դեղամիջոց»:
Հեղինակները կարծում են, որ արդյունքները կարևոր են՝ հաշվի առնելով ամբողջ աշխարհում լյարդի բջջային քաղցկեղի աճող դեպքերը և դրա վատ կանխատեսումը: Հիվանդությունը լայնորեն տարածված է ամբողջ աշխարհում և կազմում է լյարդի բոլոր քաղցկեղային պրոցեսների 84-89%-ը: Ամեն տարի լյարդի բջջային քաղցկեղը ախտորոշվում է մոլորակի 600 հազար մարդկանց մոտ:


















































Ես «Հայփոստի» վերջին առնվազն 10 տարվա ամենացածր աշխատավարձ և պարգևատրում ստացած տնօրենն եմ. Հայկ Կոն...
ՀՀ Կառավարության կազմը
DAF մակնիշի բեռնատարը բախվել է հողաթմբին
Քնած մարդկանց առավոտվա ժամը 06.00-ին դուբինկեքով սատկացնելը համարում եք նորմալ, սա խնդիր է. Ռուբինյա...
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Կասեցվել է «ՆՆ Հոլդինգ»-ին պատկանող հացի և տորթերի արտադրամասի գործունեությունը
Չժաո Լեցզին շնորհավորել է Ռուբեն Ռուբինյանին ԱԺ նախագահ ընտրվելու կապակցությամբ
Արիանա Գրանդեն որոշել է ժամանակավորապես հեռանալ հանրային տեսադաշտից