Ո՞ր դիետաներն են նվազեցնում միգրենի հաճախականությունն ու ծանրությունը
Սնունդը կարող է ազդել միգրենի ծանրության եւ հաճախականության վրա: Նման եզրակացության են եկել Nutritional Neuroscience ամսագրում հրապարակված նոր հետազոտության հեղինակները:
Նրանք ուսումնասիրել են հիպերտոնիկ հիվանդների համար նախատեսված միջերկրածովյան դիետայի եւ DASH դիետայի ազդեցությունը միգրենի վրա: Հետազոտվել են էպիզոդիկ միգրենի ախտորոշմամբ մեծահասակներ:
Ինչպես պարզվել է, ավելի լուրջ ու հաճախակի նոպաներ եղել են նրանց մոտ, ում սննդակարգը հեռու էր միջերկրածովյան սննդակարգից: Իսկ նրանց մոտ, ովքեր միջերկրածովյան դիետա էին պահում, նոպաները ավելի թեթեւ են եղել: Նմանատիպ եզրակացության են եկել նաեւ DASH դիետայի դեպքում:
Ընդ որում, ուսումնասիրությունը պարզել է, որ սխալ դիետան, ընդհանուր առմամբ, հանգեցնում է միգրենի ավելի ծանր նոպաների:


















































Ես «Հայփոստի» վերջին առնվազն 10 տարվա ամենացածր աշխատավարձ և պարգևատրում ստացած տնօրենն եմ. Հայկ Կոն...
ՀՀ Կառավարության կազմը
DAF մակնիշի բեռնատարը բախվել է հողաթմբին
Քնած մարդկանց առավոտվա ժամը 06.00-ին դուբինկեքով սատկացնելը համարում եք նորմալ, սա խնդիր է. Ռուբինյա...
Հուլիսը եղել է BYD-ի ամենահաջող ամիսը
Վարչապետ Փաշինյանը երկօրյա աշխատանքային այցով մեկնել է Ղրղզստան
Որքան է կազմում ՀՀ մշտական բնակչությունը
Կասեցվել է «ՆՆ Հոլդինգ»-ին պատկանող հացի և տորթերի արտադրամասի գործունեությունը
Չժաո Լեցզին շնորհավորել է Ռուբեն Ռուբինյանին ԱԺ նախագահ ընտրվելու կապակցությամբ
Արիանա Գրանդեն որոշել է ժամանակավորապես հեռանալ հանրային տեսադաշտից